LEIF Esnowboard Electric Skateboard Review

Říj 12, 2021
2 Shares

The LEIFTech Leif Snow Board is possibly the first of its kind with 360-degrees rotation in this cheap electric skateboard. Můžete být začátečník, středně pokročilý jezdec nebo expert. Skateboard vám poskytne ty nejlepší zážitky, jaké si dokážete představit. Střídavý motor má výkon 2 000 W, který dokáže desku rozjet na maximální rychlost 23 km/h při dojezdu 15 mil na každé nabití baterie. Největším překvapením je pro vás jeho maximální rychlost na cestách do kopce. Při jízdě po strmých cestách tak nemusíte zpomalovat. Díky instalaci baterie a motoru ve středu desky je snowboard LEIFTech Leif Snow Board vysoce výkonný v oblasti rychlosti a zrychlení.

LEIF Esnowboard

Deska obsahuje dvě vnitřní kolečka umístěná pod deskou na každé straně sestavy baterie a motoru. Uvádí se, že jsou vhodná k otáčení desky v různých úhlech až o 360 stupňů. Díky této funkci nepotřebujete zpětný pohyb, který nabízejí tradiční skateboardy. Další recenze elektrického longboardového skateboardu Airwheel M3 vám představí skateboard se stejnou rychlostí pro začátečníky.

LEIFTech Leif Snow Board – neuvěřitelné vlastnosti

• 6kolový zázrak: LEIFTech Leif Snow Board je zázrak se šesti kolečky, který vám umožní využívat luxus plutí na nich v horizontálním, úhlovém i vertikálním směru. Je to díky relativně velkému průměru vnitřních koleček ve srovnání s vnějšími čtyřmi kolečky. Trakce a točivý moment poskytovaný motorem se při pohybu vpřed rovnoměrně rozdělí na všechna čtyři kola. Výkon generovaný motorem navíc pohání dvě vnitřní kola maximální rychlostí a nutí vnější kola zrychlit během několika sekund po rozjezdu. Díky polyuretanovému materiálu, z něhož jsou vyrobena kola power-casteru a vnější kola, jsou velmi odolná vůči tření, zatížení, odporu a teplu vznikajícímu při tažných silách. Každé vnitřní kolo je napájeno velkou bateriovou sestavou umístěnou uprostřed desky. Sestava vnitřních kol je spojena s dvojitými vozíky na předním a zadním konci. Jak se kola otáčejí v úhlu 360 stupňů, volně se otáčí i vozík, což umožňuje plynulý přechod z jednoho úhlu pohybu do druhého. Můžete snadno projíždět zatáčky, aniž byste kdykoli ztratili rovnováhu těla.
  • Baterie pro skateboard: LEIFTech Leif Snow Board je vlastně sestava složená z několika komponentů pro výrobu a distribuci velkého objemu energie. Vzhledem k tomu, že se energie rozděluje do předního vnitřního kolečka a zadního vnitřního kolečka ve stejném poměru, je vyvážení dodávek energie dosaženo účinným vnitřním vedením. Vyměnitelná baterie má dobu nabíjení 30 sekund. This sis stated to be the most time saving board to give you nonstop action from word go.
  • Skateboard Motor: Motor LEIFTech Leif Snow Board generuje vysoký výkon 2 000 W během několika prvních minut akce. Dálkový ovladač má vysoce citlivé ovládací prvky pro změnu rychlosti a zrychlení prkna v rozsahu, který vám vyhovuje. Na základě vašich potřeb lze měnit i časový odstup mezi dvěma po sobě jdoucími zrychleními. Proto je možné zvyšovat nebo snižovat rychlost při vertikálním pohybu, kruhovém otáčení a vznášení se na vnitřních kolečkách v horizontálním směru. Snížit rychlost a zastavit skateboard můžete i při pohybu nejvyšší rychlostí bez jakéhokoli tahání a třecích efektů. Sestava pásu a ovladače má přídavnou sestavu točivého kolečka, která je vně vnitřního kolečka. To je dráha, kterou je energie točivého momentu směrována do vnitřních koleček desky. Motor je schopen odebrat celý jmenovitý výkon baterie za minutu a využít jej v maximální míře.
  • Skateboardová deska: Paluba LEIFTech Leif Snow Board je unikátně navržena s úchyty pro nohy v přední a zadní části. Díky hmotnosti sestavy baterie a motoru uprostřed je těžiště umístěno ve středu desky. Jakmile nastoupíte na palubu a umístíte své tělo po celé délce, těžiště vašeho těla se také dokonale vyrovná s deskou. Proto můžete při jízdě vpřed nejvyšší rychlostí dosáhnout správného vyvážení.

LEIFTech Leif Snow Board – funkční parametry

• Konzistence: LEIFTech Leif Snow Board nabízí konzistentní rychlost, zrychlení, točivý moment a nejbezpečnější brzdění na všech druzích silnic. Pokud se podíváte na konstrukci celého skateboardu na mikroskopické úrovni, můžete mít pocit, že si prohlížíte velký vznášející se snowboard s nejlepší kontrolou a přilnavostí na silnici. Výkon generovaný motorem o výkonu 2 000 wattů dokáže desku pohánět maximální rychlostí v horských terénech. Při pohybu z kopce je třeba udržovat rychlost a zrychlení na minimální úrovni pro zajištění bezpečnosti. LEIFTech Leif Snow Board je navržen tak, aby vaše akce měly ve srovnání s ostatními modely stejné řady dynamický charakter. Tato přidaná funkce je umožněna jedinečnou konstrukcí sestavy vnitřního kolečka a motoru. Dokážou vytvořit maximální objem točivého momentu a trakce v co nejkratším časovém úseku po rozjezdu.

Pros

• Bezproblémová integrace sestavy kolečka a motoru.
  • Nejlepší skateboard s vlastnostmi snowboardu.
  • 360stupňová rotace s plovoucí akcí ve všech možných směrech.
  • Nejlepší kombinace rychlosti a dojezdu u skateboardu.

Nevýhody

• Vysoká cena.

Závěr

Snowboard LEIFTech Leif je nejlepší skateboard doporučený pro bruslaře na profesionální úrovni, kteří chtějí provádět akrobatické triky při jízdě na horských tratích. Pokud jste začátečník, můžete začít tím, že si přečtete recenze o skateboardech základní úrovně, jako je Acton Blink Lite.

Jestliže však chcete být zcela profesionální, LEIFTech Leif Snow Board je pro vás jako stvořený. S tímto skateboardem začnete, jakmile dosáhnete středně pokročilé úrovně tréninku na prkně. Další zajímavá recenze, kterou si můžete přečíst, je o desce Atom Electric B.36.

.